donderdag 6 februari 2020

De Gedichtenwedstrijd - Editie 2020-Met zijn Vieren naar de tweede ronde



Net een mooi berichtje uit mijn 'reclame-mailmap’ mogen opvissen... "Met 4 gedichten door naar de laatste duizend van de Gedichtenwedstrijd". Ik prijs mij gelukkig, er waren immers alweer zo'n 6500 gedichten ingestuurd. Maar echt veel zegt dat nog niet, want verleden jaar oogde het bilan al net zo mooi als dit jaar en toen raakte geen van die dingen in de Top100.

Dit jaar misschien beter en krijg ik (na de edities van 2013, 2014 en 2017) eindelijk dat vijfde gedicht van mij - voor wat het waard is - bij de laatste honderd. ("Hier volgt een Smiley! ) In elk geval zou ik er mij zeer op verheugen om op 21/3/2020 in Amsterdam weer 's een aantal bekenden te mogen begroeten...

Dat lijkt mij nog het leukste aan deze wedstrijd! Bert Struyvé, Leen Pil, Herman Rohaert ,Wim Vandeleene Odile Schmidt Astrid Arns,, Ingrid Strobbe ... (en nog een pak anderen) maak jullie maar klaar!

#Prijsdepoëzie #DeGedichtenwedstrijd

De Gedichtenwedstrijd
Prijs de poëzie
Prijs de poëzie op Facebook

Hall of fame - Turing Gedichtenwedstrijd



Update op 27/2/2020:
Jammer, maar helaas!
Zo klinkt het verdict, en niet anders:
"De voorjury heeft alle gedichten aandachtig gelezen. Helaas is/zijn je gedicht(en) met de titels Als iets dat van binnen brandt (142), Goin' up the country (3195), In de steigers (3979), Roebel (4127) niet geselecteerd voor de Top 100."
Op naar wat volgt!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten