zondag 19 april 2020

Facebook-challenge. Tien Boeken, tien covers!

Niets menselijks is mij vreemd. Wat had je gedacht. Ik ben een van die Facebook-mensen die in statussen allerhande graag beweert dat ie niet zo’n grote fan is van... Facebook-Challenges…

Eerder liet ik – shame on me – eind 2018 vanwege tijdsgebrek na om de boekenchallenge ("Tien boeken van invloed") van mijn ouwe Digther-copain Alain Delmotte effectief te beantwoorden. Maar kijk, in een bui om iets goed te maken, gebeurt nu wel wat ik niet kan laten. De komende tien dagen plaats ik op mijn Facebook-bladzijden tien covers van “boeken die ik zeer graag gelezen” heb. Dat komt omdat de vraag alweer uitgaat van een man die ik maar zelden iets kan weigeren: Martin Pulaski. Sinds jaar en dag één van de échte HoochieKoochie-mannen en bij- en standhouder van de uitmuntende 'Kroniek van een kamertjeszondaar'.

Ik zal bij mijn FB-post-jes zelf evenwel niemand nomineren om ook tien covers te posten maar wie de komende dagen graag het omslag-fakkeltje toch nog doorgegeven krijgt mag mij dat met plezier laten weten! Dan zal ik dat met evenveel plezier bij mijn bericht(en) vermelden! Wordt vervolgd!

Martin Pulaski op Facebook





Geen opmerkingen:

Een reactie posten