donderdag 29 oktober 2020

Zwemlessen voor later

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 




"Zwemlessen voor later". Het (eerste) boek van de Verzamelde Klimaatdichters is er! Ik ben zeer opgetogen dat ik met het gedicht Zorgvliet mijn kleine steentje heb kunnen en mogen bijdragen. 

Dichter, coördinator en grote voortrekker Moya De Feyter weze samen met Uitgeverij Vrijdag uitgebreid bedankt voor het vele geleverde en bijzonder mooie werk. De lancering van het boek kan - wat had je met mij gevreesd - vanwege de bekende Corona-perikelen, niet doorgaan zoals eerder gepland. Maar geen nood, de komende digitale voorstelling van het boek, nu op zaterdag 31/10/2020 om 20:00 u. zal een en ander goedmaken. 

Meer info via het FB-evenement https://www.facebook.com/events/885858101946109 . En voor nog meer info kun je terecht op de algemene facebookbladzijde van de Klimaatdichters en op de website. En uiteraard kun je het boek het jouwe noemen via de boekhandel en Uitgeverij Vrijdag. Warm en ten zeerste aanbevolen!

Klimaatdichters - Pagina op Facebook
Website Klimaatdichters
Zwemlessen voor later bij Uitgeverij Vrijdag
 

 

 

"Zwemlessen voor later". Het (eerste) boek van de Verzamelde Klimaatdichters is er! Ik ben zeer opgetogen dat ik met het...

Geplaatst door Paul Rigolle op Donderdag 29 oktober 2020

Geen opmerkingen:

Een reactie posten