zaterdag 24 november 2012

De onzichtbare steden in Langemark-Poelkapelle

Af en toe mag er 's iets uit mijn mailbox springen. Vanmorgen is dat de flyer van een tentoonstelling bijvoorbeeld. Een amalgaampje
plastisch werk met als uitgangspunt het mij hier nauw aan het hart liggende "de Onzichtbare Steden" van Italo Calvino. Dat kan vanwege "ambitie groot" goed fout lopen natuurlijk maar evenzeer is het mogelijk dat ik in het Langemark-Poelkappelle van al mijn plaatsen straks iets beklijvends aan mijn fiets heb hangen. Benieuwd!

De tentoonstelling die loopt van 30/11 tot 29/12/2012 bevat werk van Anneleen De Cousmaecker, Regine Claerhout, Nancy Demeester, Gina Deruytter, Edgard Rasalle, Agnes Pattou, Hendrik Cherchye, Wim Mouton, Herman Vanbrussel, Eric Verbrugge, Gilbert Degryse en Bart Debruyne. Vernissage op vrijdagavond 30 november 2012.
Meer info op de site van Gilbert Degryse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten