vrijdag 1 januari 2021

Mag ik jullie

Mag ik jullie, net als bij het begin van elk Nieuw jaar weer ’s het allerbeste wensen? Ja hoor, natuurlijk mag ik dat! 

1 januari 2021, het is een datum die we ons vanwege al die voorbije Corona-perikelen nog lang zullen heugen. Maar geen nood: het nieuwe jaar zorgt straks voor Immens Veel Beterschap

Laten we er met zijn allen de moed inhouden en volop genieten van wat in 2021 mogelijk is, en zeker van wat opnieuw mogelijk zal worden!

Bovenal hopen M. en ik dat het voor elk van jullie een gezond, hoopvol, creatief en vooral Lichtgevend jaar mag worden! 
 
En voor iedereen straks - ongemaskerd en wel - een frisse Duvel op een terras! Al mag je mij bij gelegenheid uiteraard ook gerust wat anders aanbieden.

Foto: Venetië-Dogano, 3/6/2019 – Werk van Roni Horn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten