zaterdag 16 juni 2012

Alleen op het vel



Bien étonné de se trouver ensemble ! Altijd mooi om twee van je all-time favoriete artiesten samen te zien. In de verrassend mooie Vrt-reeks Kleur in e-mineur van het radioprogramma Moshi ging Neeka aan de slag met een werk van Raoul De Keyser. Het is geen evidentie om in deze troebele schouwvlieg-tijden iets (on)zinnigs te zeggen over schilderkunst. Neeka maakt er gewoon een schitterende song over. Een song die er niet eerder was! Mooi!

Come on, play it again
de tijd is niet van tel
nog heel even
Jij kent de lijnen waarin ik kan verdwijnen
Alleen op het veld
geen woord, niks verteld
Ik schrijf de mijne en nooit vind ik het fijner
alleen op het vel
jij zwijgt en ik smelt


Vindplaats: "Jij kent de lijnen", nieuwe song van Neeka nav 'Kleur in E Mineur'. Geïnspireerd op het schilderij 'Come on, play it again nr. 9' van Raoul De Keyser. Gepubliceerd op YouTube op 6 jun 2012 door vrtradio1

Bezoek ook het intussen alsmaar meer uitbreidende Kleur in E-museum op de radio1-site en de volledige tekst van 'Come on" vind je hier.

Come on, play it again!

Ps: Neeka werd u in deze e-mineur-vorm ook al aangereikt door JJ Pollet op OoteOote... Dat was mij even ontgaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten