woensdag 3 november 2021

Voorstellingen Rots en Jaarwerk MMXXI

Uitnodiging!
 
za 13/11/2021 – Voorstelling ‘Rots’ van Koen D’Haene
zo 28/11/2021 – Voorstelling ‘Jaarwerk MMXXI’, jaarboek van de VWS
 
Twee data waar ik met een flinke dosis toewijding naar toewerk, én schrijf. Op zaterdag 13 november 2021 licht ik graag ‘Rots’ toe, het derde spannende boek op rij van VWS-copain (en medestander van veel andere literaire ‘veldslagen’) Koen D'haene. Plaats van afspraak: de Wevelgemse Bib om 17:00 uur.
En eind deze maand doe ik dat op zondag 28 november 2021 nog 's over maar dan met ‘Jaarwerk MMXXI’, het nieuwe jaarboek van de VWS als voorwerp. Die voorstelling gaat samen met de uitreiking van de VWS-prijs aan Herman Leenders door bij Piano's Maene België in Ruiselede. Twee feestjes waarop en waarvoor je hartelijk welkom bent!
 
Op de bijzonder rijke inhoud - wat had je gedacht dat ik zei – van ‘Jaarwerk MMXXI’ kom ik hier later nog ’s graag terug.

 




Koen D'Haene gezeten op en denkende
aan 'Rots'



Geen opmerkingen:

Een reactie posten