zaterdag 23 juni 2012

Hoe gebroken mooi ik ben

Het spamt! En het blijft maar spammen. Ik betrap er mij op dat ik stilaan een "liefhebber" van het genre ben geworden... "Hoe gebroken mooi ik ben...". Spam je taal, vandaag een nieuw extract:

"
Goede dag!
... moet u worden onze mystery shopper in uw stad als part-time werknemers die niet uw huidige bezetting verstoren zal. Geen aanvraagkosten is vereist aanvrager moet minimaal 18 jaar en boven, e-mail 2 keer in een dag te lezen updates van ons en eerlijk moeten controleren. U zal verdienen 4000€ Per maand en op basis van de Commissie voor de eerste maand, u zal worden recht op 500.00€ op elke toewijzing door onze mystery shopper...
"

"Mystery shopper", het lijkt ook bij ons al bijna op een echt beroep!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten