dinsdag 16 maart 2021

De zomer van Mérimée in De Vallei

De Vallei - Nummer 46

Een flinke tijd geleden dat ik nog 's een verhaal publiceerde... Tijdens mijn verblijf van eind verleden jaar in Het Lijsternest zette ik tijdens mijn dagen in het Land van Streuvels onder meer een punt achter 'De zomer van Mérimée'. Het verhaal is vanaf gisteren te lezen in het nieuwste nummer van De Vallei (Nr 46).

Het is er in mooi gezelschap want nummer 46 bevat in een samenstelling van de onvolprezen Vallei-Voortrekker Francois Vermeulen ook nog bijdragen van - en ik loop graag even het hele lijstje af - Frank Roger, Hannie Rouweler, Tine Hertmans, Ingrid Strobbe, Hugo Verstraeten, Jan Remi De Vriendt, Leen Raats, Joris Denoo, Melissa Murray, Jan Wyn, Paul Rigolle, Marleen de Crée, Frank Decerf, Wim Verzelen, Mike Jansen, Ronald de Hoogh, Francis De Preter, Niels Hav, Jan Baptist, Romain John van de Maele, Christophe Ywaska, Jan Van Gompel, Sandra Roobaert, Monique Bol en Bert Lema. Het nummer is voorlopig wel nog niet na te lezen op de Vallei-site-blog. Maar dat komt eerlang voor mekaar.

#DeValllei #Literairtijdschrift #FrançoisVermeulen

De Vallei - Gedichten en kortverhalen
De Vallei - nr 46
Facebook-Link























Geen opmerkingen:

Een reactie posten