donderdag 7 oktober 2021

Terzinen geschreven op het scherp van het bestaan

Inleiding op "Schreeuw mijn aarde" van Toon Vanlaere.

Morgenavond wordt om 20:00 u.  in 'De Blekerij' in Pittem, "Schreeuw mijn aarde", de nieuwe dichtbundel van Toon Vanlaere voorgesteld. Ik was een van de eerste lezers en zal daar morgen met plezier wat meer over vertellen. Dat onder de titel "Terzinen geschreven op het scherp van het bestaan". Die 'lichte causerie' van mij heeft dus op vandaag wel al een titel, maar echt ordelijk ziet ze er naar mijn gevoel nog niet uit. Maar, geen probleem hoor, het komt volgens mij allemaal dik in orde. Iedereen is dus morgen welkom!

In afwachting daarvan kun je in voorpublicatie nu al enkele gedichten lezen op 'De Schaal van Digther'. 

'Schreeuw mijn aarde' is het werk van een oudere dichter die niets meer te verliezen heeft. De bundel kan doorgaan voor zowel een hymne als voor een afrekening met de aarde. 

Meer info & het adres van 'De Blekerij' via deze Digther-blogpost

#overpoëzie #toonvanlaere #inleiding #boekvoorstelling
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten